Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 07:00

Sondajul DAS: uşi trântite în nas sau apostrofări

Autor: Adina CHIRVASĂ

Publicat la 06 decembrie 2018

Echipe ale Direcţiei de Asistenţă Socială abia reuşesc să vorbească cu braşovenii despre cum ar vrea să arate serviciile sociale în următorii cinci ani

Sondajul DAS: uşi trântite în nas sau apostrofări

Sondajul „din uşă în uşă” pentru pregătirea strategiei de dezvoltare a serviciilor sociale din Braşov se împiedică... la uşă. Echipele Direcţiei de Asistenţă Socială (DAS) din subordinea Primăriei municipiului Braşov abia reuşesc să realizeze câteva chestionare pe zi. Asta în condiţiile în care, până în 10 decembrie, trebuie să aibă 1.100 de răspunsuri ale braşovenilor. Până ieri dimineaţă erau doar 110. De cele mai multe ori, angajaţii de la DAS se trezesc cu uşi trântite în nas, de teamă, sau apostrofări din partea locatarilor. Nici nu e de mirare, de altfel: după nenumărate lovituri date de escroci, oamenii nu mai deschid uşa şi nu-i mai primesc în casă nici măcar pe cei care le prezintă legitimaţii de la diverse instituţii.
Doamna Margareta este una din puţinele excepţii; femeia a răspuns din prima încercare şi a fost de acord să răspundă întrebărilor din chestionar : „Am timp liber şi sunt curioasă să văd despre ce este vorba. Nu sunt reticentă, de regulă, când sună cineva, dar verific legitimaţia, nu pot să dau drumul în casă oricui”, a explicat braşoveanca.  
Lucrătorii Direcţiei iau la pas mai multe străzi din Braşov şi în general contactează locatarii de la blocuri. Foarte puţini răspund la interfon şi sunt disponibili să răspundă la câteva întrebări necesare studiului privind cheltuirea fondurilor pentru servicii sociale la Braşov.

Cei de la DSS fac un apel să fie deschişi şi să îi primească pentru a răspunde la chestionare
„Facem un apel către braşoveni să fie deschişi şi să răspundă întrebărilor. Este un moment în care populaţia municipiului îşi poate spune părerea despre felul în care se dezvoltă aceste servicii şi prezent în municipiu şi direcţia în care ar trebui să se îndrepte, care sunt nevoile, ce servicii ar trebui să se dezvolte. Este un moment foarte bun în care comunitatea locală se poate implica şi are un cuvânt de spus în cheltuirea banului public în următorii 5 ani de către Direcţia de Asistenţă Socială”, a subliniat Monica Chelban (foto), purtător de cuvânt DAS Braşov.



Fiecare echipă are legitimaţii, iar dacă braşovenii au suspiciuni, pot suna la DAS Braşov
Aceasta a mai spus că oamenii sunt foarte reticenţi, dar „ceea ce trebuie să ştie este faptul că nu li se vor cere absolut niciun ban. În plus, colegii mei trebuie să se legitimeze cu legitimaţia de serviciu, vizată, ştampilată, semnată. Există telefoane ale Direcţiei, unde braşovenii pot suna să verifice dacă sunt reprezentanţi ai Direcţiei”.
Cei care aleg să răspundă echipelor DAS vor răspunde la mai multe întrebări. Procedura poate dura maxim 30 de minute, chiar şi mai puţin.  
Reprezentanţii DAS le reamintesc braşovenilor că întocmirea sondajelor este vitală pentru creionarea  strategiei în domeniul serviciilor sociale pentru următorii 5 ani.
 

+4 -4

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie