Curs BNR
1 EUR = 4.9761 RON
1 USD = 4.6567 RON
1 GBP = 5.7878 RON
1 XAU = 346.6114 RON
1 AED = 1.2678 RON
1 AUD = 3.0265 RON
1 BGN = 2.5442 RON
1 BRL = 0.9073 RON
1 CAD = 3.4036 RON
1 CHF = 5.0938 RON
1 CNY = 0.6426 RON
1 CZK = 0.1971 RON
1 DKK = 0.6673 RON
1 EGP = 0.0972 RON
1 HUF = 1.2649 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0059 RON
1 KRW = 0.3389 RON
1 MDL = 0.2605 RON
1 MXN = 0.2744 RON
1 NOK = 0.4252 RON
1 NZD = 2.7633 RON
1 PLN = 1.1511 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0503 RON
1 SEK = 0.4287 RON
1 TRY = 0.1432 RON
1 UAH = 0.1179 RON
1 XDR = 6.1310 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
Publicat la 20 mai 2019
Hotelul Belfort a obţinut pentru al doilea an consecutiv titlul, în cadrul acestei competiţii prestigioase, care premiază excelenţa şi performanţa din industria de turism şi a ospitalităţii
Top Hotel Awards este cel mai important eveniment care premiază excelenţa şi performanţa din industria de turism şi a ospitalităţii din România. De la industria hotelieră, la turism, spa-uri şi agrement, toţi câştigătorii au în comun calitatea excepţională şi o abordare profesionistă în relaţia cu turiştii. Braşovul se poate mândri că, pentru a doua oară consecutiv, unul dintre hotelurile de la poalele Tâmpei este în acest top.
Hotel Belfort a fost declarat din nou cel mai popular hotel de trei stele din România. Acesta fost deschis din anul 2017 pe strada Constantin Dobrogeanu Gherea, la doi paşi de centrul Braşovului, în locul fostului hotel al societăţii Pantex. Competiţia pentru acest titlu a fost acerbă şi chiar din Braşov au fost mai multe unităţi hoteliere candidate. „Ne diferenţiem de restul competitorilor în primul rând prin calitate, dar şi prin serviciile pe care le oferim. Suntem un hotel în proporţie de 50% leisure, 50% business, cu jumătate dintre clienţi români, jumătate străini, jumătate tineri, jumătate mai învârstă. Întotdeauna, încercăm să obţinem de la clienţii noştri părerea că suntem un hotel clasificat la trei stele, dar merităm patru. Oferim într-adevăr condiţii de patru stele, cu dotări corporate (un birou pe care poţi să lucrezi, seif, fier de călcat), dar pentru a obţine această clasificare ar trebui să avem şi un restaurant a la carte, dar nu dorim acest lucru, fiindcă sunt prea multe restaurante de acest gen în jurul nostru. Avem însă bucătarul nostru care le pregăteşte tuturor oaspeţilor micul-dejun”, ne-a declarat Annick Notteboom, proprietarul hotelului, care s-a stabilit în urmă cu zece ani la poalele Tâmpei, după ce s-a îndrăgostit de acest oraş unde ajunsese iniţial cu locul de muncă.
Un loc ideal pentru evenimente de business, dar şi petreceri
Hotelul poziţionat în zona centrală, într-un cadru natural de excepţie, oferă o panoramă deosebită asupra oraşului fiind şi un loc ideal pentru organizarea unor evenimente de business, a petrecerilor de firmă, dar şi pentru evenimentele speciale din viaţa fiecărei familii. „Avem două săli de conferinţă de capacităţi diferite şi oferim facilităţi corporate premium pentru succesul evenimentelor business sau a unor team building-uri la munte. De asemenea, «Sala Panorama», care oferă o privelişte deosebită asupra centrului Braşovului, poate fi utilizată pentru diverse petreceri, inclusiv botezuri şi nunţi. Totodată, de Revelion organizăm o petrecere specială, iar invitaţii pot urmări de sus spectacolul artificiilor de deasupra centrului Braşovului”, a spus Annick Notteboom.
Un plus al unităţii de cazare este că deţine şi 21 de locuri de parcare proprii, însă le oferă turiştilor şi posibilitatea să facă sport în aer liber, chiar din apropierea clădirii pornind o potecă pe Sub Tâmpa care face legătura cu două trasee montane.
Un design special, cu un bar bibliotecă
Cele 40 de camere au un decor ultra-modern, ca de altfel întregul hotel, care are un design aparte. De exemplu, barul hotelului este ca şi o bibliotecă, unde oferta de carte este foarte variată, de la volume în limba română, la volume în engleză şi chiar flamandă. „Îmi place foarte mult să citesc şi tocmai de aceea am ales ca barul să aibă şi utilitatea de bibliotecă. Întregul design al hotelului este unul modern şi am vrut să fie în culori mai vesele, fiindcă tot timpul în recepţiile hotelurilor suntem întâmpinaţi de o culoare maro închis. Am încercat să îmbinăm diferite elemente tocmai pentru a ieşi ceva special. De altfel, numele este inspirat de la citadelele medievale din Belgia, fiecare dintre acestea având un turn care se numeşte «belfort»”, ne-a destăinuit proprietara hotelului.
Aceasta este de părere că pe lângă calitate, unul dintre secretele succesului pentru a fi un hotel de top este şi echipa. „Acest titlu pe care l-am obţinut doi ani la rând ne face să fim mândri şi bucuroşi. Este un semn că trebuie să continuăm aşa şi este o recompensă pentru personalul nostru, care se mândreşte că lucrează aici şi noi ne mândrim cu ei. Trebuie să oferim în continuare cât mai multă calitate, astfel ca oamenii să revină”, a spus Annick.
nu este nici un comentariu
În conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multVând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-26 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu