Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 17:57

Tot nu se circulă pe primul tronson al ocolitoarei Braşovului

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 04 octombrie 2016

Acesta ar fi trebuit să fie gata în 30 septembrie, dar şi acum se mai lucrează

Tot nu se circulă pe primul tronson al ocolitoarei Braşovului

Începute în anul 2012, lucrările la primul tronson al variantei ocolitoare a Braşovului DN 1 (dinspre Bucureşti) – DN 11 (la ieşirea spre Bacău), nu au fost terminate nici în 30 septembrie, aşa cum se s-a menţionat în raportul privind stadiul proiectelor în derulare, postat pe site-ul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale România (CNADNR). La acest segment încă se mai lucrează, iar potrivit unor surse din cadrul CNADNR, artera va fi deschisă traficului rutier după data de 15 octombrie.
Lucrările la acest tronson au început în luna martie a anului 2012, iar în anul 2013 au fost sistate, după ce constructorul iniţial, compania austriacă Alpine Bau GmbH a intrat în insolvenţă. În aceste condiţii, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale România (CNADNR) a reluat licitaţia, contractul de lucrări fiind atribuit asocierii de firme Chirulli Andrea Impresa Individuale - Aleandri SPA – Smart Building Project- Pasquale Alo' SRL. Şantierul a fost redeschis în 16 decembrie 2014 şi, conform contractului iniţial, lucrările trebuiau terminate în luna 16 decembrie 2015. Potrivit reprezentanţilor CNADNR, lucrările la acest tronson au întârziat pentru că a fost nevoie de elaborarea unui nou proiect tehnic, dar şi de „slaba mobilizare a antreprenorului”.
Tronsonul 1 al ocolitoarei are o lungime de 7,92 kilometri, iar valoarea totală a investiţiei este de 59,56 milioane de lei, fără TVA, proiectul beneficiind de finanţare europeană prin Programul Operaţional Sectorial Transporturi (POS - T)    
După finalizarea lucrărilor, pe acest segment al variantei ocolitoare a municipiului Braşov  se va putea circula în regim de autostradă, pe câte două benzi pe sens. 

+3 -0

Comentarii

AUREL AMALINEI

2016-10-04 08:36:24


zilnic trec pe acolo pe la pod dar jumatate di lucratori nu pre dau din maini

rammstein

2016-10-04 07:09:23


cand e gata toata ocolitoarea ???????????....in ce an stelar ?>....rusine !!.....

Lazar

2016-10-04 07:08:27


Bravos d-le premier Ciolos.Cat timp de gandire va mai trebuie sa defiintati toata conducerea CNADNR ? Cum este posibil sa trebuiasca 7 ani pentru 7 Km de drum in regim de autostrada ? Ce garantii pentru intarziere au fost trecute in contractele contructorilor si daca au fost executate ? Petrica

cristian

2016-10-04 05:16:41


De ce ne miram in toata tara este la fel nu se respecta termenele noi platim taxe de drum si alti isi bat joc de noi,stau prin birouri isi rotunjesc salariile si invirt hirtii cu nemiluita,bani de rovinieta sunt mincati de birocratism.

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie