Curs BNR

1 EUR = 4.7218 RON

1 USD = 4.2434 RON

1 GBP = 5.2941 RON

1 XAU = 194.6143 RON

1 AED = 1.1552 RON

1 AUD = 2.9577 RON

1 BGN = 2.4142 RON

1 BRL = 1.1247 RON

1 CAD = 3.2319 RON

1 CHF = 4.2986 RON

1 CNY = 0.6172 RON

1 CZK = 0.1852 RON

1 DKK = 0.6325 RON

1 EGP = 0.2556 RON

1 HUF = 1.4518 RON

1 INR = 0.0615 RON

1 JPY = 3.9255 RON

1 KRW = 0.3591 RON

1 MDL = 0.2415 RON

1 MXN = 0.2225 RON

1 NOK = 0.4901 RON

1 NZD = 2.8374 RON

1 PLN = 1.1104 RON

1 RSD = 0.0401 RON

1 RUB = 0.0673 RON

1 SEK = 0.4492 RON

1 TRY = 0.7418 RON

1 UAH = 0.1664 RON

1 XDR = 5.8479 RON

1 ZAR = 0.3042 RON

Editia 7270 - 14 aug 08:10

Transport metropolitan şi la Ghimbav

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 29 octombrie 2013

Cursele de microbuze ar putea fi extinse şi spre zonele periferice ale oraşului, după ce va fi implementat proiectul „RAT-ului metropolitan”

Transport metropolitan şi la Ghimbav

Ghimbăşenii sunt nemulţumiţi de faptul că actuala firmă de transport care operează pe traseul Ghimbav – Braşov nu vrea să extindă traseul microbuzelor şi spre alte zone ale oraşului. Acum, oamenii îşi pun speranţele în proiectul Agenţiei Metropolitane Braşov (AMB) privind introducerea unui singur operator de transport în comun la nivelul zonei metropolitane, astfel ca şi ei să beneficieze de condiţii mai bune de transport, dar şi de unele facilităţi, cum ar fi tichete de călătorie subvenţionate pentru elevi, studenţi sau pensionari. „În perioada în care am fost consilier local am susţinut prelungirea traseului şi spre alte zone din Ghimbav, cum ar fi Ştefan cel Mare sau zona de ieşire spre Codlea. Acum, microbuzele merg doar până în centrul Ghimbavului şi sunt o serie de oameni învârstă sau de copii care au de parcurs mai bine de un kilometru până în centru. Vrem să le facilităm şi acestora accesul la transportul în comun şi voi face demersuri în acest sens. Vreau ca şi ghimbăşenii să beneficieze de un transport modern, pentru că merită”, a precizat consilierul judeţean al PPDD Ionel Fliundra.
Acesta este de părere că actualul operator este depăşit din punct de vedere logistic, iar oamenii au început să se declare nemulţumiţi de condiţiile oferite, ţinând cont că majoritatea microbuzelor sunt în trafic de ani buni. „Edilii din Ghimbav au refuzat, deocamdată, să semneze pentru introducerea operatorului metropolitan susţinând că sunt mulţumiţi de serviciile firmei care prestează acum acest serviciu. Prin existenţa unei regii de transport metropolitane de facilităţile de care beneficiază acum locuitorii din municipiul Braşov, ar beneficia şi ghimbăşenii, cum ar fi transportul redus cu 50% pentru elevi, studenţi şi pensionari, Voi face demersuri pentru a rezolva această situaţie, fiindcă nu vrem ca Ghimbavul să iasă din tiparul Agenţiei Metropolitane. Dacă ghimbăşenii plătesc apa la preţ «metropolitan» ca şi braşovenii, atunci ar trebui să aibă parte şi de transport la nivel metropolitan”, a subliniat consilierul judeţean.

15 localităţi au semnat deja
Municipiul Braşov, Consiliul Judeţean şi alte 14 localităţi din zona metropolitană au semnat încă din primăvară un acord de asociere pentru constituirea Asociaţiei Metropolitane pentru Dezvoltarea Durabilă a Transportului Public. Aceasta se va ocupa de alegerea operatorului care va presta servicii de transport în zona metropolitană. Ţinând cont că, la momentul actual RAT Braşov oferă cele mai bune servicii de transport public, una dintre variantele luate în discuţie este aceea de extindere a traseelor Regiei şi în localităţile din zona metropolitană.
 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotionalbanner promotionalbanner promotionalbanner promotional