Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 15:44

Transportul de călători în judeţul Braşov va fi regândit de la zero

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 18 februarie 2019

Consiliul Judeţean Braşov va realiza un studiu de oportunitate pentru a stabili traseele. Modificările vor interveni de la data de 1 iulie, când expiră licenţele pentru actualele rute

Transportul de călători în judeţul Braşov va fi regândit de la zero

Autoritatea de Transport Judeţean de Persoane din cadrul Consiliului Judeţean Braşov a organizat vineri o întâlnire cu primarii, operatorii privaţi de transport şi cu  preşedintele Agenţiei Metropolitane Braşov, Dragoş David. Dezbaterea  „Serviciile de transport public judeţean de persoane în judeţul Braşov” vine în contextul în care, de la 1 iulie 2019, vor expira actualele licenţe, iar RATBV va prelua transportul de călători în cele mai multe localităţi din zona metropolitană.
Timpul întâlnirii fost discutată situaţia legislativă la început de an - modificarea Legii 92/2007, au fost prezentate traseele judeţene, dar au fost făcute şi propuneri pentru noul program de transport public judeţean de persoane. 
Întâlnirea a fost prezidată de vicepreşedintele Consiliului Judeţean Braşov Adrian Gabor, care a anunţat că în perioada următoare, va fi elaborat un studiu de oportunitate privind traseele de transport din judeţ, mai ales pentru localităţile care nu vor fi deservite de RATBV SA.
 „Din 1 iulie, în zona metropolitană, traseele vor fi preluate de RATBV SA, însă trebuie să găsim soluţii şi pentru celelalte zone, cum sunt, de exemplu Rupea, Făgăraş, Bran – Moeiciu – Fundata. În acest sens, vor realiza un studiu de oportunitate, care va arăta de ce grupe de transport este nevoie în Braşov şi care sunt traseele de acoperit în cel mai scurt timp. Sperăm să finalizăm acest studiu cât mai repede, pentru că vrem ca de la 1 ianuarie 2020 cetăţenii judeţului Braşov să aibă un transport de o calitate cât mai bună”, a mai spus Adrian Gabor.

Operatorii privaţi, avertizaţi să rezolve problemele ce ţin de calitatea transportului
Pe de altă parte, reprezentantul Consiliului Judeţean Braşov a amintit că, atât din partea primăriilor, cât şi a călătorilor s-au primit sesizări prin care era reclamată calitatea serviciilor oferite de operatorii privaţi, dar a precizat că preluarea transportului de călători de către RATBV nu ar trebui să aibă ca efect falimentarea unor firme. „Am avut această discuţie comună, în care am invitat şi operatorii, pentru că noi nu vrem să îi falimentăm pe operatorii privaţi,  dar vrem ca serviciile de transport în judeţul Braşov să fie, în primul rând, în beneficiul cetăţeanului.  Deşi au fost unele reclamaţii din partea primarilor, sperăm ca aceste probleme să se rezolve într-un timp scurt“, mai spus Adrian Gabor.
 

+7 -3

Comentarii

malvia

2019-02-18 19:10:36


Autobuze mizerabile,muzica ghiolbana de te dor creierii, șoferi care nu dau bilete, geamuri de ghetou nu vezi mai nimic afara, autobuze care nu mai pornesc dupa ce s-au umplut cu pasageri.

Liviu

2019-02-18 09:06:39


6 lei pt Halchiu si Bod...Hotie la Drumu mare..niste rable de microbuze si mai si fac Duminica manevre la ultima cursa...*Colegu ii e rau # ne inghesuie si pt 6 lei...sarmale..sa caute alta firma cu preturi echitabile..spre beneficul nostru.

Anica Kadar

2019-02-18 08:30:01


Sì RATBV are nevoie de concurenta. Serviciile RATBV lasă de dorit.Exemplu :Șoferul închide ușa în timp ce călătorul este încă pe scara,șoferul te vede alergând si-ți închide ușă în nas sau pune brusc frana,de parcă transporta saci cu cartofi.

Gelulache

2019-02-18 07:19:19


Nu-i musai să falimenteze operatorii privați. Să-și cumpere șoldogotul de Codreanu, spre exemplu, autobuze, nu tigăi, și să ofere condiții civilizate de transport, să respecte orarul.... Știu că nu le convine că vor avea concurență (dacă vor rămâne pe piață), la fel ca la taximetriști, dar concurența este benefică pentru piață, pentru clientul final.

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie