Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 00:26

Un drum mult prea greu de „studiat”? Primăria nu găseşte un specialist care să stabilească proiectul optim pentru o legătură Poiana dinspre Bartolomeu

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 19 august 2019

Un drum mult prea greu de „studiat”? Primăria nu găseşte un specialist care să stabilească proiectul optim pentru o legătură Poiana dinspre Bartolomeu

Vehiculat încă din 2008, proiectul de amenajare a unei noi căi de legătură cu drumul de Poiană, dinspre zona Bartolomeu, nu prea are nici de această dată sorţi de izbândă. Astfel, Primăria Braşov a derulat două licitaţii pentru a găsi un proiectant care să actualizeze proiectul preliminar pentru această şosea, respectiv studiul de fezabilitate, care ar urma să stabilească oportunitatea investiţiei în ceea ce priveşte costurile de execuţie.
Drumul ar trebui să facă legătura între strada Carierei şi drumul de Poiană, astfel încât toţi cei care vor să meargă direct în Poiană să nu mai fie nevoiţi să ajungă în zona centrului istoric, ci să utilizeze acest drum. Doar pentru actualizarea vechiului studiu de fezabilitate edilii erau dispuşi să plătească 107.521,25 lei, fără TVA.
În vederea realizării proiectului, reprezentanţii Primăriei au obţinut un certificat de urbanism pentru reamenajarea străzii Cărămidăriei pe o porţiune de 6 km până la intersecţia cu şoseaua care porneşte din Livada Poştei spre Poiana Braşov.
Scopul principal al proiectului anunţat încă din 2008, care prevedea printre altele inclusiv modernizarea străzii Cucului (care va deveni o alternativă la DN 73 şi la care se lucrează deja la partea de proiectare), era descongestionarea traficului spre Poiană prin zona centrală, dar şi redirecţionarea traficului greu, atât spre staţiune, cât şi spre zona comercială Brintex, strict prin această zonă.

+1 -1

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie