Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8169 - 24 apr 00:03

Un lanţ grecesc de restaurante vrea să pătrundă pe piaţa brașoveană

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 09 ianuarie 2019

Un lanţ grecesc de restaurante vrea să pătrundă pe piaţa brașoveană

Lanţul de restaurante Gregory’s din Grecia a revenit în acest an pe piaţa locală cu un restaurant în clădirea de birouri Upground din cartierul corporatiştilor Pipera. Ulterior a deschis alte două restaurante proprii în Bucureşti şi vrea ca în cinci ani să ajungă la 80 de unităţi operate în sistem de franciză de către parteneri. Compania se uită către marile oraşe de provincie, mai exact Braşov, Timişoara, Cluj şi Constanţa şi lansează sistemul de franciză.
Baza de dezvoltare va fi Bucureştiul, de unde de altfel grupul se gândeşte în timp să se extindă şi în regiune, în Balcani.
Gregory’s are trei tipuri de restaurante - chioşcuri de circa 30 mp, clasice de 80-100 mp şi formatul cel mare care măsoară 130-150 mp. Pentru o unitate clasică, încasările medii sunt estimate pe România la circa 40.000 de euro pe lună, adică circa jumătate de milion de euro pe an. Investiţia într-un astfel de restaurant este de 100.000-120.000 de euro, fără a se lua în calcul taxa de franciză. Investiţia scade la 50.0000 de euro pentru unităţile de mici dimensiuni.
Gregory’s este o afacere de familie fondată în 1972 la Atena şi care astăzi numără circa 330 de restaurante în Grecia, toate operate în sistem de franciză. Compania mai are în operare şi alte branduri cu care este prezentă în aeroporturi, şcoli, spitale sau gări.
Gregory’s a ieşit de pe piaţa din România când criza a lovit businessul - atât cel local, dar şi pe piaţa-mamă, în Grecia. Lanţul de restaurante a intrat în România în 2000 şi a ajuns în cel mai bun moment la zece restaurante.

+0 -2

Comentarii

rammstein

2019-01-09 15:55:12


dupa lantul rusesc,acum vine lantul grecesc...!!!dar lantul pensiilor cand va veni ??....

Costea Ion

2019-01-09 07:51:40


Ăștia ne mai lipseau, în rest le aveam pe toate.

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie