Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 16:19

Unul din doi antreprenori consideră că reducerea impozitării ar duce la dezvoltarea afacerilor pe care le deţin

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 10 octombrie 2018

Unul din doi antreprenori consideră că reducerea impozitării ar duce la dezvoltarea afacerilor pe care le deţin

Valoarea impozitelor, siguranţa financiară sau situaţia economică a ţării reprezintă principalele obstacole pe care antreprenorii le-au identificat ca fiind importante în dezvoltarea businessului lor, proprietarii de afaceri independente din România considerând că reducerea şi simplificarea impozitării ar putea contribui semnificativ la prosperitatea businessurilor pe care le deţin, arată un studiu realizat de grupul german Metro în zece ţări, printre care şi România.
Astfel, proprietarii de afaceri independente locale se aşteaptă să fie sprijiniţi de guvern, 58% dintre aceştia estimând că reducerea şi simplificarea impozitării ar contribui la dezvoltarea afacerii lor.
Totodată, 42% dintre participanţii la studiul Metro în România sunt de părere că afacerile independente au o contribuţie majoră în economia locală în timp ce doar 10% au afirmat acelaşi lucru despre afacerile non independente.
Consumatorii îşi arată aprecierea faţă de afacerile independente mai ales prin comportamentul de cumpărare, 31% dintre respondenţi preferând să achiziţioneze produse de la afaceri independente, de patru ori mai mulţi faţă de cei care frecventează afaceri non-independente (7%).
Principalele motive se referă la susţinerea comunităţii locale (40%), pentru că apreciază calitatea mai bună a serviciilor (39%) sau pentru că preferă să cumpere de la oameni pe care îi cunosc (39%).
Chiar dacă există apreciere şi susţinere din partea consumatorilor pentru afacerile independente, un procent covârşitor de 69% dintre români se confruntă cu dificultăţi în accesarea afacerilor independente. Acest lucru este cauzat de lipsa de vizibilitate, 79% dintre consumatori au declarat că nu sunt expuşi la destule reclame ale afacerilor independente, în timp ce 74% dintre respondenţi afirmă că afacerile independente nu au prezenţă online.
Doar puţin peste jumătate dintre proprietarii intervievaţi au conturi de social media (51%) şi doar 33% au site propriu, deşi majoritatea (90%) recunosc că instrumentele digitale sunt importante pentru promovarea afacerii.
De asemenea, 64% dintre antreprenori declară că nu au avut suficient de mulţi clienţi în ziua deschiderii afacerii pe care o deţin.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie