Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 05:08

Va circula din nou trenul de Întorsură?

Autor:

Publicat la 06 iunie 2019

Podul feroviar de la Budila, prăbuşit anul trecut, inclus pe lista de investiţii a CFR

Va circula din nou trenul de Întorsură?

Podul feroviar de la Budila, prăbuşit pe 30 iunie 2018 după o viitură, ar putea fi refăcut şi este inclus în programul de investiţii al CFR Infrastructură pe acest an. Podul de peste râul Tărlung s-a prăbuşit pe o lungime de 50-60 metri. „Podul feroviar de la Budila a fost inclus de SRCF Braşov în programul de investiţii din acest an, cu sursă de finanţare asigurată de la Bugetul de Stat. Prima etapă, care prevede achiziţia serviciului de elaborare a expertizei şi a proiectului tehnic, este programată să fie lansată pentru licitaţie în luna august. Costul lucrărilor de reconstructie va fi stabilit în urma elaborării proiectului tehnic”, spune Oana Brânzan, purtător de cuvânt CFR, într-un răspuns către HotNews.ro.
Linia de cale ferată Braşov - Întorsura Buzăului a fost dată în folosinţă în 1931, în ultimii 10 ani fiind cedată unui operator privat, Regiotrans. Sunt şase staţii pe traseu (Braşov, Braşov Triaj, Hărman, Budila, Teliu, Valea Teiului, Poiana Florilor, Întorsura Buzăului), iar cel mai scurt timp de parcurs era de 49 de minute.
Putem spera că podul va fi cu adevărat refăcut, exemple despre neputinţa reconstruirii infrastructurii fiind destule, cel mai celebru caz fiind Grădiştea, unde podul a căzut acum 14 ani. Acolo, deşi s-au făcut studii de fezabilitate încă din 2008, lucrurile nu s-au prea mişcat, în ciuda faptului că este un tronson pe care circulau trenurile care legau ţările din fosta URSS de litoralul bulgar şi de Istanbul.
 

+1 -0

Comentarii

rammstein

2019-06-06 07:51:02


poate la 200 de ani de la unire...

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie