Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6687 RON

1 GBP = 5.8125 RON

1 XAU = 357.7647 RON

1 AED = 1.2712 RON

1 AUD = 2.9982 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8906 RON

1 CAD = 3.3943 RON

1 CHF = 5.1404 RON

1 CNY = 0.6447 RON

1 CZK = 0.1970 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0966 RON

1 HUF = 1.2610 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0228 RON

1 KRW = 0.3383 RON

1 MDL = 0.2591 RON

1 MXN = 0.2704 RON

1 NOK = 0.4231 RON

1 NZD = 2.7527 RON

1 PLN = 1.1514 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4259 RON

1 TRY = 0.1438 RON

1 UAH = 0.1172 RON

1 XDR = 6.1447 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8166 - 19 apr 14:04

Vă răspunde Ana

Autor:

Publicat la 19 iulie 2016

Vă răspunde Ana

Raiffeisen Bank implementează un nou canal de interacţiune cu clienţii care apelează telefonic banca pentru suport, canal care va permite acestora interacţiunea pe bază de voce (automatic speech recognition). Ana este operatorul virtual cu care clienţii băncii vor putea interacţiona telefonic, a anunţat Raiffeisen Bank. Ea va identifica motivul apelului către banca şi apoi răspunde solicitării direct sau redirecţionează clientul către operatorii din Call Center. Accesarea operatorului virtual Ana se face prin apelarea la *2000 sau la numerele +40.372.213.002/+40.213.063.002, atât din ţară, cât şi din străinătate. Exprimarea motivului apelului trebuie să fie făcută în câteva cuvinte clare, relevante, simple. De exemplu: „Deblocare utilizator Raiffeisen Online”, ”Nu pot să folosesc cardul bancar”,  „Vreau să fac o reclamaţie”.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie